プリンセスメロディー

HELL IM MELARINA

1399/9/30 9:09
نویسنده : Melody
224 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خالق شادی

سلام به همه کسایی که راپونزل رو دوست دارن

و مثل من عاشق راپونزل هستن 

من ملودی هستم نـــــــــــه ببخشید 

من ملارینا هستم البته اسم اصلی من ملودیه اما خواهرم اینجور صدام میزنه 

بگذریم من عاشق راپونزلم و رنگ بنفش رو خیلی دوست دارم دوست دارم جراح قلب و عروق بشم آرزومه برم کره جنوبی و...

همش رو الان نمیگم 

من مثل راپونزلم

خیلی کنجکاو...

شجاع...

مهربون...

وخوشگل ...هستم

و همینی که هستم رو دوست دارم 

به وبلاگم خوش اومدین

💜ILAVE YOU RAPONZE

    

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

RayaRaya
30 آذر 99 9:17
سلام عزیزم.
خوش اومدی به نی نی وبلاگ
دنبالت کردم خوشحال میشم دنبالم کنی
Melody
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
باعث افتخارمه دنبالت میکنم حتما
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
3 دی 99 20:09
سلااااام😍😍
خوش اومدی به نی نی وبلاگ😍😍😘😘😘
من هم خیلی شبیه تو هستم😜❤❤
عکسای راپنزل خیلی خوشمل بودن😍💜
راستییییی تو کره ای بلدی!!!!! منم کره ای بلدم😜

خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی
​​​​​​
Melody
پاسخ
❤❤
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
6 دی 99 12:42
مارینای عزیزم خوشحال میشم اگه دنبالم کنید☺️😍
Melody
پاسخ
چشم عزیزم ولی اسم من ملارینا هست نه مارینا😅❤