プリンセスメロディー

دوستان همیشگی

1399/10/27 10:30
نویسنده : Melody
617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی وبلاگی ها 

خیلی ممنون که وقت میزارین و پست هامو میبینین

امروز قراره گروه شگفت انگیزمون رو بهتون معرفی کنم 😉

راستش من و دوستام یدونه گروه داریم میخوام اون رو بهتون معرفی کنم 

اول از همه خودم

نام : ملودی 

نام مستعار : ملارینا

معنی اسم : نام یک نوع آواز که در همه نوع موسیقی استفاده میشود

 سن : ۱۲ سال

شخصیت دیزنی : راپونزل

مشخصات ظاهری : چشمام سبزه 

همیشه موهام رو میبافم

هیچ وقت تا حالا لاک نزدم 

حرفه ها : نقاشیم خیلی خوبه

 پیانو میزنم

کمربند مشکی کنگ فو دارم

همیشه به قول معاونمون مشکلات رو حل میکنم

کلا همه بهم محتاج هستن البته اگه از خودم تعریف نکنم

هدف : بازیگر بشم

بهترین دوستانم : نیکا و آریاتیس

دومین شخص گروهمون یعنی نیکا

نام : نیکا

نام مستعار : نیوشا

معنی اسم : نیکا یعنی کلمه ای که از نیکو میاید

سن : ۱۱

شخصیت دیزنی : مریدا

شخصیت شکلی : موهاش چتریه

رنگ موهاش طلاییه

موهاش کوتاست

چشم مشکیه

قدش بلنده ولی از من کوتاه تره

حرفه ها : نویسندگی

فیلم برداری و عکاسی 

خوابیدن ( چون در کل ۲۴ ساعت ۲۰ ساعتش رو خوابه😴😂)

هدف : معلم بشه

بهترین دوستاش : من و آریاتیس (شاید دوست های بیشتری داشته باشه من خبر ندارم)

و بلاخره سومین شخصیت گروه 

نام : آریاتیس

نام مستعار : آریانا

معنی اسم : آریاتیس سردار شجاع زن هخامنشی که ملکه شد

سن : ۱۳

شخصیت دیزنی : السا

شخصیت شکلی : چشماش عسلیه

موهاش بلند تر از مال منه

همیشه لباس لی تنشه

حرفه ها : درس زیاد میخونه

هر جا میره سرش تو کتابه

کفر آدم رو در میاره

هدف : جراح مغز و اعصاب

بهترین دوستاش : من و نیکا ( شاید دوست های بیشتری هم داشته باشه)

خب فعلا تا پست بعدی 😄😉

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
27 دی 99 10:36
عزیزم من سنم زیاده از این چیزها سردر نمیارم اما دوست داشتم برات لایک کنم کامنت بزارم بگم موفق باشی&hearts&hearts&hearts&hearts
Melody
پاسخ
سلام عزیزم ممنون توهم همینطور